Printul in publicitate – eficacitate si importanta

Printul in publicitate

Este un subiect indelung dezbatut faptul ca ziarele mor, insa acest lucru nu se aplica si pentru printul in publicitate. Desigur, traim in era tehnologiei, iar marketingul digital ramane o solutie importanta de productie publicitara. Cu toate ca domeniul digital a oferit solutii care nu pot fi atinse prin print, acesta joaca in continuare un rol important.

Ce impact are printul in publicitate?

Lantul de magazine Target a analizat mai multe studii asupra generatiei „millennials” cu privire la solutiile de marketing. Rezultatele obtinute au aratat ca 49% dintre acestia utilizeaza cupoane. De asemenea, oamenii tind sa se bazeze pe brosuri si panouri publicitare pentru a lua o decizie de achizitie.

Tot printr-o mica cercetare asupra unor mari companii, veti observa ca toate folosesc printul in publicitate, intr-o forma sau alte. Fie ca este vorba despre reviste, reclame, roll-ups sau panouri, acestea se dovedesc eficiente. Acest lucru se traduce in principal prin vanzarile generate.

De asemenea, daca toate aceste companii mari folosesc printul in publicitate, inseamna ca functioneaza. Altfel, nu ar mai cheltui bugetele pentru publicitate.

Un alt motiv pentru care printul in publicitate este important si eficient tine de aspectul de intruziune. Celelalte tipuri de media pot agasa consumatorul. In final, acesta poate inchide fereastra motorului de cautare sau schimba postul de radio sau tv. Cand vine vorba despre o metoda de marketing in forma de print, fie ca vrei sau nu, nu poti sa o ignori. Vei vedea inevitabil produsul sau serviciul prezentat. Mai mult, chiar daca nu ii acorzi atentie in special, psihicul tau va stoca informatia undeva in spate.

De asemenea, poti amplasa o astfel de metoda de promovare in cele mai diverse locuri. In plus, poti alege locatii cu un flux mare de trecatori – precum statiile de transport in comun sau chiar magazinele.

Desigur, cand oferi clientilor solutiile de publicitate, trebuie sa le intelegi afacerea. Trebuie sa stii ca nu toate afacerile pot apela la print, cum nu toate afacerile vor genera vanzari prin publicitatea online.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CERERE OFERTA

Sună-ne sau completează formularul de mai jos și te vom contacta. Ne străduim să răspundem la toate întrebările în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.

    Call Now Button