Scorul de calitate este modalitatea prin care SEO Google stabileste relevanta atat a articolelor tale, cat si a cuvintelor cheie si reclamelor PPC (Pay Per Click). Modul in care campania ta de promovare va da rezultate este determinat de acest scor. De asemenea, vei stii si cat va trebui sa platesti pentru fiecare click. Pentru o eficienta cat mai mare, o analiza a scorului de calitate nu trebuie sa lipseasca din nicio campanie de promovare SEO. Acest scor urmareste rata de click estimata, relevanta anunturilor si experienta cu privire la pagina de destinatie. Totodata, pentru aceasta actiune sunt foarte importante datele legate de performanta anterioara a anunturilor.
De ce conteaza scorul de calitate pentru SEO Google?
Principalul motiv pentru care acest serviciu este foarte apreciat este ca el iti ofera o privire de ansamblu asupra rezultatelor pe care le vei obtine. In functie de scorul de calitate vei stii ce schimbari trebuie sa faci pentru ca anunturile tale sa aduca mai multa performanta. Poate ca relevanta cuvintelor nu este potrivita pentru anuntul respectiv sau poate cuvintele cheie in sine nu sunt alese corect. SEO Google te invata cum sa atragi mai multi clienti prin metode calitative. El iti va considera munca relevanta si calitativa conform publicului pe care il atragi. Daca numarul de persoane care iti vad anuntul este la fel de mare ca si cel al oamenilor care dau click pe el. Astfel, cel mai important element din scorul de calitate este rata de click (CTR).
Cum iti imbunatatesti scorul de calitate SEO Google
- Acorda mai multa atentie cuvintelor cheie si alege-le pe cele mai potrivite pentru produsele si serviciile pe care le oferi. Pentru a acoperi o gama mai larga de cautari, opteaza pentru cuvintele cheie lungi.
- Creeaza textul reclamei tale pentru a fi cat mai atractiv, in functie de grupul tinta pe care il ai. Nu trebuie sa te chinui sa compui un text care sa atraga atentia unui public larg, general, ci specific.
- Scopul principal al campaniilor SEO Google este sa aduca clienti pe pagina ta. Astfel, trebuie sa optimizezi pagina de destinatie pe care vor ajunge acestia.
Pune in aplicare sfaturile oferite de sistemele de analiza Google, pentru ca ei sunt cei mai buni experti. Scorul de calitate nu este ceva batut in cuie si poate necesita atentie suplimentara si mai multe modificari pe parcursul campaniei.